MAJIV

A LEGTUTIBB DOLGOK ITT VANNAK!!!

elnevezési

jelenlegi rendszer

Miután a 2008-as Mobile World Congress , a Sony Ericsson bejelentette az új névadási rendszerben álló négy karakter, minden karakter jelöli a "sorozat", a "Range / osztály", a "verzió" és a "Form Factor" volt.

Sorozat Tartomány / osztály Változat Helyigény
(Lásd a fenti sorozat levelek) 1-4: low-end 
5-7: középkategóriás 
8-9: high-end
(Számsorrendben az öröklés) 0-2: candybar 
3-5: szétcsúsztatható 
6-8: kagyló 
9: egyéb

Néhány régebbi Sony Ericsson készülékek, amelyek közül néhány még a piacon (pl. Sony Ericsson W890i ) használja utótagok a piacon, amelyen azt eladják, vagy a csökkentett funkciókkal. Az utótagok felhasznált:

  • A000 a - Észak-és Dél-amerikai régió
  • A000 i - Ázsia-csendes-óceáni térségben
  • A000 im - i-mode mobiltelefonok a Sony Ericsson
  • A000 c - kínai piacon

Minden új készülék által készített Sony Ericsson nem használja utótagok, hanem csak a modell (azaz ahelyett, hogy A000a lesz A000 minden piacon, a félreértések elkerülése végett, akkor is nevet cserélni, hanem egy modell, hogy elkerüljék még zavar (azaz inkább A Sony Ericsson U10i nevezték, hogy a Sony Ericsson Aino )

]előtt rendszerek

Sony Ericsson használt három módszer a múltban az elnevezés a mobil termékek:

  • A leggyakoribb formátum összesen öt (vagy hat) karakter, például a K750i. 
    Ez a formátum kezdődik nagybetűvel jelölésére a sorozat a telefon ( K 750i). Ezt majd ezt követően három szám (K 750 i). Az első szám jelöli az al-sorozat a telefon, a második jelöli az elért növekmény az előző alkotás, azaz a K7 0 0i a K7 5 0i, és a harmadik szám mindig vagy egy '0 ', '5' vagy '8 ". A szám 8 "is használják, vagy mutatni egy változata a telefon szánt más piaci nélküli funkciót, például a W88 8 a W880i nem 3G, vagy használt különböző telefonok, amelyek azonos előírásoknak, de a tervezés különböző pl K61 0 i és a K61 8 i vagy K800i és a K810i. A szám 5 "használják az újabb modellek, ahol az első két szám, és a nulla már használják egy korábbi modellt, például abban az esetben a W700 és a W70 5 , amely lehetővé teszi a több névhasználati lehetőség. Végül, a kisbetűs végén a modell nevét írja le a piacon, amelyre a készítményt szánták; ezek a következők: aaz amerikai, c a Kína és i áll egy nemzetközi verzió, van is egy "im" utótagot használt branding i-mode telefonok. Gyakran az utolsó betű maradt ki, hogy leírja a telefon általánosságban nem régióspecifikus branding.
  • Egy újabb formátum összesen három karakter, például a P1i. Úgy tartják, hogy ez a formátum célja elnevezésére zászlóshajó modell minden egyes telefon-sorozat miatt korlátozott számozás kombinációkat. 
    kezdődik nagybetűvel jelölésére a sorozat a telefon ( P 1i). A szám megjelölésére használnak, az elért növekmény a megelőző kiadás (P 1 i) és a végső kisbetű, a fentiek szerint, írja a piacra, amelyre a terméket szánták. Ismét gyakran az utolsó betű maradt ki, hogy leírja a telefon általánosságban nem régióspecifikus branding.
  • A legrégebbi elnevezési formátum összesen négy karakter, pl T68i. Ez a formátum továbbra is az elnevezési rendszert az Ericsson mobil üzleti, és mindig csak egyszer használható. 
    Ez a formátum kezdődik nagybetűvel jelölésére a sorozat a telefon ( T 68i). Az Ericsson már használta a három betű A , R és T jelölésére különböző sorozat, szóból származik "művészet". Az első szám jelöli az al-sorozat a telefon (T 6 8i), a msodik betű jelzi az elért növekmény a megelőző kiadás. Az utolsó kisbetű jelzi, hogy a frissítés a korábbi modell, azaz a T68 a T68 i .

Egy másik sajátos elnevezési formátum volt az egyetlen használt elnevezése a Z1010. Ez a formátum már nem használt, mivel a Z1010.

Továbbá, a Sony Ericsson mindig ad a telefonját kódnevet fejlesztése során. Főleg, hogy az információk titkosak, és megakadályozza a szivárgást. Minden kódnevet nő, néhány venni a női játékosok a Sony Ericsson által szponzorált tenisztorna, WTA, stb

Pénzügyi információk

Sony Ericsson közzétette első nyereség a 2003 második felében. Azóta, az eladási adatai telefonok voltak:

Éves szállítások egységek 2003-2009
Év↓ Egység értékesítés, 
millió↓
2004 42 [ 28 ]
2005 50 [ 29 ]
2006 74,8 [ 30 ]
2007 103,4 [ 31 ]
2008 96,6 [ 32 ]
2009 57,1 [ 33 ]
2010 43,1

A 2009 harmadik negyedévében a Sony Ericsson lett a világ negyedik legnagyobb mobiltelefon-gyártója és 4,9% piaci részesedés utána Nokia (37,8%), Samsung (21%) és az LG (11%).

A svéd magazin M3 s kérdés 7 / 2006 Sony Ericsson a legkeresettebb telefon márka a skandináv országokban , majd a Nokia .

kompatibilitás

Során E3 2007 Media and Business Summit, Phil Harrison , a Sony elnök-vezérigazgatója bemutatta a Sony Ericsson telefont a PlayStation XMB . A kiválasztott csoportja telefonok is mondta, hogy integrálja a PlayStation Home (végtermék)

Során a bejelentést a Sony Ericsson K850, W960 és W910 néhány szakoldal azt mutatják, hogy az említett telefonok és a jövő középkategóriás vagy jobb telefonok lesz Media helyett a szabványos File Manager, amely átkerül a Szervező a telefon. A Media Manager rendelkezik egy UI, hogy hasonlít az XMB felületen található Sony TV-vel, PS3, PSP és termékek. A mobil fejlesztői site megerősítette a saját spec lemez és fehér könyvek, hogy az XMB Media Manager alapfelszerelés a telefonok futó Java Platform 8 néven is ismert A200 platformon és a Symbian eszközök, mint a Sony Ericsson Satio és a Sony Ericsson Vivaz .

Műveletek

2009-ben a Sony Ericsson bejelentette, hogy mozog az észak-amerikai központja a Research Triangle Park, Észak-Karolinában az Atlanta . A cég székhelye lépés része volt a terv, hogy csökkentsék a munkaerő, akkor 10.000 alkalmazott, 20%-kal. Mivel abban az évben a Sony Ericsson már 425 munkavállalók Research Triangle Park, a személyzet már csökkent százai miatt elbocsátásokat. [ 34 ] Stacy Doster, a szóvivője a Sony Ericsson azt mondta, hogy a közelsége Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport 's járatok Latin-Amerika és a műveletek AT & T Mobility befolyásolta a döntést, hogy mozog az USA-központban. Sony Ericsson bezárja a Research Triangle oldalon. [ 34 [ 35 ]

Környezetvédelmi rekord

Sony Ericsson rangsorban 2. mögött a Nokia a 18 vezető elektronikai gyártók a Greenpeace 's Guide to Greener Electronics, hogy felméri a vállalatok politikák mérgező vegyi anyagok, az újrahasznosítás és az éghajlatváltozás. Ez az első vállalat, amely pontszám teljes pontszámot minden vegyi kritériumok a rangsorban. [ 36 ] A Sony Ericsson előtt sok a versenytársak felszámolásában vegyi anyagok a termékek és jelenleg véglegesíti a kivonását antimon, berillium, ftalátok és A nagyon kis maradék használata BFR. [ 37 ]

A Greenpeace bírálja Sony Ericsson korlátozott visszavételi és újrahasznosítási programja, valamint a korlátozott újrahasznosított műanyag termékeit. [ 38 ] azonban, 2009 júniusában, a Sony Ericsson bemutatta első GreenHeart sorozat készülék, a C901, amely közvetve bocsát ki 15%-kal kevesebb CO 2 alatt gyártás és a használat, mint a többi SE telefonok. Az is csomagolva egy kis doboz papír nélkül kézikönyv tartalmaz egy öko-töltő, és a fedél újrahasznosított műanyagból készül. [ 39 ]

Sony Ericsson értékesítési adatok Q2 2010 szignifikáns csökkenést. A telefon értékesítési volumene nőtt az év első negyedévében szerény 4,8 százalékkal. Ugyanakkor azt is fel a 2009-es negyedévi volumene között változott 13,8 és 14.6 millió egységet. [ 40 ] (Chinthaka Dheshapriya)

Marketing kampány

Szociális média

2010-ben, a 11 hónap, a Sony Ericsson Facebook száma emelkedett 300,000 3,9 millió lesz a 40. legnagyobb márka a social networking site. A cég célja ugyanakkor tőkét kovácsolni a rajongótábora, és növeli szerepvállalását profil ezek rajongók, és elérje, hogy külön tartalmat. Azt is elemezni a felső commenters a Facebook profilját, és biztosítja elkötelezettség olyan speciális tartalom és kínálja ezeket a rajongók a lehetőséget, hogy látogasson el a Sony Ericsson iroda. [ 41 ]

Sport szponzoráció

2011-től, a Sony Ericsson szponzorok az UEFA Bajnokok Ligája és a Sony Ericsson Open tenisztorna Miami-ban. Szerint a fejét a globális marketing partnerségek, [ 42 ] Stephan Croix, "a sport szponzorálás lehetővé teszi, hogy támogassák a telefonok egy finom és autentikus módon a rajongótábora. A ígéretét, rajongók, hogy gazdagítsa tapasztalataikat a játék során, hanem előtte és utána. "





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 19
Tegnapi: 5
Heti: 54
Havi: 24
Össz.: 52 679

Látogatottság növelés
Oldal: Sony Ericsson 2
MAJIV - © 2008 - 2024 - majiv.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »